Jätä yhteydenottopyyntö myynnille

 

Asiakastuki Internetissä 24/7

Voitte tehdä tukipyynnön alla olevalla lomakkeella. Jos kyseessä on vikatilanne, tukilomake ohjaa teitä itse tehtävien tarkistusten kanssa. Mikäli ongelma ei ratkea tarkistusten jälkeen, täyttäkää yhteystiedot huolellisesti ja kirjatkaa tiedot mahdollisimman tarkasti vikailmoituslomakkeelle. Tukipyyntönne otetaan käsittelyyn viimeistään kolmen arkipäivän kuluessa ilmoituksen tekohetkestä. Saatte tietoa asiakastukipyyntönne etenemisestä sähköpostitse, kunnes asia on ratkennut.

Tukipyyntö puhelimitse arkisin klo 8 – 17

Mikäli ette pääse jättämään tukipyyntöä internetissä, voimme kirjata sen puolestanne. Puhelinpalvelumme ottaa tukipyyntöjä vastaa arkisin klo 8 – 17 välisenä aikana numerossa 020 7797 450.

Tukipyyntölomake

Yritäthän kirjautumista varmasti osoitteessa www.mainoseditori.fi? Tee varmistus syöttämällä käsin internet-selaimen osoitekenttään www.mainoseditori.fi ja paina Enter. Tallenna tämä osoite selaimesi suosikkeihin ja poista vanhat. Huomioithan isot- ja pienet kirjaimet käyttäjänimessä ja salasanassa? Käyttääkö useampi henkilö yrityksessänne samoja tunnuksia? Varmista, onko salasanaa vaihdettu

Mikäli ongelma ei ratkennut yllä olevin toimenpitein, voit jättää tukipyynnön alla olevalla lomakkeella

Ongelman kuvaus: Kuvaile havaitsemasi ongelma mahdollisimman hyvin. Mikäli salasana on hukkunut, kirjaa myös käyttäjänimesi tähän. Lähetämme uuden salasanan sähköpostitse.

Yrityksen yhteystiedot:

 
Ota yhteyttä
© 2017 ZetaDisplay Finland Oy | Privacy policy