Asiakastuki Internetissä 24/7

Voitte tehdä tukipyynnön alla olevalla lomakkeella. Jos kyseessä on vikatilanne, tukilomake ohjaa teitä itse tehtävien tarkistusten kanssa. Mikäli ongelma ei ratkea tarkistusten jälkeen, täyttäkää yhteystiedot huolellisesti ja kirjatkaa tiedot mahdollisimman tarkasti vikailmoituslomakkeelle. Tukipyyntönne otetaan käsittelyyn viimeistään kolmen arkipäivän kuluessa ilmoituksen tekohetkestä. Saatte tietoa asiakastukipyyntönne etenemisestä sähköpostitse, kunnes asia on ratkennut.

Tukipyyntö puhelimitse arkisin klo 8 – 17

Puhelinpalvelumme ottaa tukipyyntöjä vastaa arkisin klo 8 – 17 välisenä aikana numerossa 020 7797 450

Tarvitsen tukea...

© 2017 ZetaDisplay Finland Oy | Privacy policy