Jätä yhteydenottopyyntö myynnille

 

keskiviikko, 22 marraskuu 2017

First in Europe with close cooperation with Samsung

Sweden, 2017-11-21 09:55 CET (GLOBE NEWSWIRE) — ZetaDisplay is the first company in Europe, and second in the world, to be certified by Samsung in Korea under its ”Application Certification Program”. The certification means that Samsung is using technology and software from ZetaDisplay to test current and future technology for professional and smart displays used […]

perjantai, 03 marraskuu 2017

ZetaDisplay ostaa Hollannin suurimman Digital Signage -toimijan

ZetaDisplay completed today the acquisition of the Dutch company QYN BV. The acquisition is being carried out in accordance with the agreement entered into with the seller on 24 October 2017, which was made public through a press release issued the same day. In conjunction with the acquisition, ZetaDisplay’s board of directors has resolved to carry […]

tiistai, 26 syyskuu 2017

ZetaDisplay: Signs a framework agreement with a health care company worth SEK 3 million

http://ir.zetadisplay.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=1041640

perjantai, 22 syyskuu 2017

ZetaDisplay: Sweden has signed a framework agreement worth SEK 8,5 million

ZetaDisplay: Sweden has signed a framework agreement worth SEK 8,5 million

keskiviikko, 20 syyskuu 2017

Stadiumin Digital Signage -ratkaisu ZetaDisplaylta

Urheiluvälineketju Stadium digitalisoi myymälät. ZetaDisplay vastaa Stadiumin globaalista Digital Signage -ratkaisun toimituksesta. https://www.nyteknik.se/innovation/stadium-gor-butiken-interaktiv-6872719

maanantai, 03 heinäkuu 2017

Seasam Oy on osa ruotsalaista Zetadisplay Ab (publ) -konsernia

30.6.2017 toteutetun yrityskaupan myötä Seasam Oy Zetadisplay Ab (publ) -konsernia http://ir.zetadisplay.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=1029689 http://ir.zetadisplay.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=1031909

torstai, 09 maaliskuu 2017

Euroshop 2017 – maailman suurimmat retail messut

Kehitys kehittyy ja sen kärjessä pysyminen vaatii jatkuvaa oman toiminnan kyseenalaistamista ja uusien ideoiden etsimistä. Alkuviikosta oli vuorossa maailman suurin kaupan alan messutapahtuma, Euroshop 2017 Dusseldorfissa. Megalomaaninen kinkeri, jossa 20 hallissa reilusti yli 2000 näytteilleasettajaa esitteli kaikkea maan ja taivaan väliltä. Oli mallinukkejtoimittajia kiinasta, oli myymäläkalustetta, oli valaisimia oli jos mitä. Ja oli paljon mielenkiintoista […]

torstai, 19 tammikuu 2017

”Miksi kymmenien miljoonien liiketoimesta ei edes puhuta?”

Toimitusjohtaja Manu Mesimäki kertoi näkemyksiään digitaalisten näyttöjen mahdollisuuksista. Hän sivusi myös niitä yleisiä ongelmia, joita diginäyttöjen hankinta organisaatioissa tuo tavallisimmin esiin. Esimerkkiä näyttää omalla sarallaan Messukeskus, joka ulkoisti vuodenvaihteessa lähes 60 tapahtuman digitaalisten viestipintojen sisällöntuotannon ja koordinoinnin Seasamille.  Lue juttu täältä

keskiviikko, 11 tammikuu 2017

Vuodesta 2016 tuli Seasamin historian paras vuosi

Kasvua liikevaihtoon tuli reilusti yli 20%, ollen 3,42M€ Myös yhtiön kannattavuus kehittyy suotuisasti, vaikka panostukset tuotekehitykseen ja uusiin tuotteisiin olivatkin seuraavan sukupolven digital signage järjestelmän ja Mediawall -palvelun myötä poikkeuksellisen suuret. Seasam Oy:n käyttökate oli 13% liikevaihdosta. Lukuisten merkittävien puitesopimusten ja jatkuvasti kasvavan asiakaskunnan myötä Seasam on vakiinnuttanut asemansa Suomen johtavana digital signage –palveluiden tuottajana. […]

torstai, 03 marraskuu 2016

Case Messukeskus – Some saa ihmiset liikkeelle

Sosiaalinen media pidentää tapahtumien elinkaarta. Somen puskaradio-vaikutus näkyy myös suoraan tapahtumien kävijämäärissä. Tapahtumien luonne on lähtökohtaisestikin sosiaalinen, joten haluamme yhdistää siihen digitaalisuutta. Haluamme tuoda kävijöiden ja asiakkaiden äänet näkyviin”, tiivistää Messukeskuksen markkinointi- ja viestintäjohtaja Maria Mroue. Mediawall-palvelu tekee juuri tämän, yhdistää tapahtuman digitaalisen ja fyysinen maailman. Lue koko case-esimerkki Seasam Mediawallin -sivulla

keskiviikko, 12 lokakuu 2016

Case Luhta – toimivaa kumppanuutta

Yritysten välisten kumppaneiden valinnassa kriteerit ovat yllättävän samanlaisia kuin ihmisten kesken. Osaaminen, luotettavuus ja joustavuus. Nämä painoivat vaakakupissa, kun Luhta valitsi Seasamin digital signage -järjestelmätoimittajaksi. Lue koko tarina

tiistai, 11 lokakuu 2016

Taktistettu sisältö takaa parhaan lopputulokset

Asiakasprofiili ja siten ostokäyttäytyminen vaihtelee kellonajan, viikonpäivän ja esimerkiksi säätilan mukaan. Myös päivämäärällä on merkitystä. Palkkapäivän jälkeisinä päivinä liikkuu eri tuotteet kuin muina aikoina. Asiakasymmärrys osana sisällöntuotantoa! Seasamin sisällöntuotanto taktisti Neste Kariston näytöt. Karistossa on myös käytössä Seasamin uusi Mediawall-palvelu, jonka avulla liikenneaseman omat Facebook-postaukset ja sovitut Instagram häshit saadaan näytöille. Osallistamista ja automaattista sisältöä. […]

sunnuntai, 09 lokakuu 2016

REKRY: Ohjelmistokehittäjä

Haemme rautaista ammattilaista Seasamin Mikkelin tuotekehitysyksikköön kehittämään Seasam PLEASE ja Seasam Mediawall -palveluita.

lauantai, 17 syyskuu 2016

Luo oma sisältöfeedi Seasam Mediawallin avulla

Voit myös määrittää näytölle päivittyväksi vaikkapa www-sivujesi blogifeedin tai ajankohtaiset uutiset. Palvelu sopii kaikille eikä edellytä Seasam Digital Signage – järjestelmää.

perjantai, 02 syyskuu 2016

Maailma digitalisoituu ja niin digitalisoituu myös markkinointi. Kovaa vauhtia.

Maailma digitalisoituu ja niin digitalisoituu myös markkinointi. Kovaa vauhtia. Lue Seasamin toimitusjohtajan blogi-kirjoitus aiheesta

Ota yhteyttä
© 2017 ZetaDisplay Finland Oy | Privacy policy