Jätä yhteydenottopyyntö myynnille

 

Monipuoliset mahdollisuudet digital signagen hyödyntämiseen.

Info- ja mainosnäytöt päivittäistavarakaupassa

Päivittäistavarakauppa on yksi eniten digital signage -järjestelmää, eli mainosnäyttöjä hyödyntäneistä toimialoista. Seasam Digital on toteuttanut lukuisia digital signage -ratkaisuja päivittäistavarakaupan eri tarpeisiin. Usein lähtökohtana on infonäytöillä tapahtuva ketjun oma taktinen- tai brändimainonta, jolloin saadaan esitettyä halutut viestit nopeasti ja yhtenäisinä läpi koko ketjun. Myymäläkohtaisesti toimintaa voidaan kehittää käyttämällä osastokohtaisia infonäyttöjä, hyllynpääty- ja hyllynreunanäyttöjä, liikuteltavia medianäyttöjä tai asiakkaan tarpeisiin mukautuvia interaktiivisia näyttöjä. Kala- ja lihatuotteiden alkuperästä kertovat infonäytöt palvelutiskeillä ovat myös yksi tapa parantaa asiakaskokemusta pitämällä tuotteisiin liittyvät tiedot jatkuvasti ajan tasalla.

Laite- ja ohjelmistoratkaisujen tueksi on entistä enemmän tulossa analytiikka, jossa sensorien avulla tuotetaan lisää tietoa kävijöistä ja viestien huomaamisesta näytöillä. Samaa tekniikkaa voidaan käyttää myös esimerkiksi resursoinnin kehittämiseen.

Mainoseditorilla infonäyttöjen päivitys käy kädenkäänteessä. Aikaa jää itse kaupantekoon ja kauppa käy hyvin, kun tuotteet saa näyttävästi esille screeneille!

Mikko Puhakka, K-citymarket Laune Lahti.

Kolmeen suuntaan näyttävä triangeli-näyttö on mainio kokonaisuus erityisesti myymäläympäristöihin

 

Keskustelua myymälämarkkinoinnista kauppias Jouni Monton kanssa.

LUE MYÖS:
Ohjelmisto
Kauppakeskukset

Lataa sähköisen myymälä- ja ravintolamainonnan opas 2015

Ota yhteyttä
© 2017 ZetaDisplay Finland Oy | Privacy policy