Jätä yhteydenottopyyntö myynnille

 

Asiakasvirtojen hallintaa digital signagella.

Digital Signage parantaa kauppakeskusten asiakaskokemusta

Kauppakeskukset ovat laajoja kokonaisuuksia, joissa digital signagen avulla on mahdollista parantaa asiakaskokemusta. Info- ja mainosnäyttöjä voidaan käyttää opastamiseen (wayfinding), jolloin asiakas voi nähdä kartalta reitin haluamaansa liikkeeseen. Info- ja mainosnäytöt voidaan myös kytkeä kiinteistöautomaation ja palovaroituksen järjestelmiin, jolloin hälyytystilanteessa infonäytöille tulee automaattisesti esiin evakuointiopastus.

Suuret kävijämäärät tekevät kauppakeskuksista hyvä paikan mainostaa yksittäisen liikkeen tai kauppakeskuksen ulkopuolisen yrityksen tuotteita. Mainoseditori- ohjelmiston avulla kauppakeskuksessa toimiva liike voi kätevästi päivittää omat sisältönsä valituille mainosnäytöille samaan tapaan kuin ulkopuolinen mediamyyntiyritys laittaa myymänsä mainoksen esille kauppakeskuksen näyttöverkostoon. Mediamyynnin avulla voidaan rahoittaa osa investoinnista ja mediamyyntiratkaisut ovatkin yleensä osa kauppakeskuksen digital signage- ratkaisua.

Lataa sähköisen myymälä- ja ravintolamainonnan opas 2015

Ota yhteyttä
© 2017 ZetaDisplay Finland Oy | Privacy policy