Jätä yhteydenottopyyntö myynnille

 

Tehokasta liikepaikkaviestintää

Digitaalisuus parantaa reagointinopeutta


Päämiesten tuotteita myyville erikoisliikkeille digitaalinen mainosnäyttö tarjoaa hyvät mahdollisuudet hyödyntää mainosmateriaalia siten, että samalla saadaan mukaan oma, taktinen näkökulma. Aktiivisesti ja näyttävästi Digital Signage -järjestelmää hyödyntävä erikoisliike erottuu kilpailijoistaan.

Digitaalisen liikepaikkaviestinnän avulla saadaan eri osa-alueiden näkyvyys rytmitettyä asiakasvirtaan nähden sopivimmalla tavalla. Helppokäyttöisellä sisällönhallintaohjelmistolla päivitetään niin tiheästi vaihtuvien tuotteiden hintoja kuin muitakin mainoksia ja palvelulupauksia. 

”Meille oli erityisen tärkeää, että ohjelmistolla pystyy nopeasti ja ilman erikoistaitoja tuottamaan mainosnäytöille ketjuilmeen mukaista sisältöä. Arvostimme myös suuresti sitä, että esityssisällön hallinta, joka on meidän ja myymälöiden vastuulla, on kokonaan irrotettu tietoteknisestä osiosta, jonka puitteissa ZetaDisplay vastaa järjestelmän toiminnasta”, kertoo Sami Horto, Myynti- ja markkinointipäällikkö Continental Rengas

 

Alkon vastuullista viestintää digitaalisesti

Upea esimerkki Alkon vastuullisesta myymäläviestinnästä, joka perustuu ZetaDisplayn toimittamaan Digital Signage -palveluun.
 

Huonekaluliikkeen palvelulupaukset ja tarjonta digitaalisesti

Digital Signage mahdollistaa myyntinäyttelyiden ja tuote-esittelyiden toteuttamisen näyttävästi. Tuotevideot joko äänellä tai ilman, tehostaa tuotteet myyntiargumenttien ja käyttökohteiden esittelyä. Hyvin suunniteltu sisältö toimii myyjän apuvälineenä ja parhaimmillaan huolehtii myynnistä jopa ilman henkilökuntaa.

 

 

Ota yhteyttä
© 2017 ZetaDisplay Finland Oy | Privacy policy