Digitaalisuus parantaa reagointinopeutta
Päämiesten tuotteita myyville erikoisliikkeille digitaalinen mainosnäyttö tarjoaa hyvät mahdollisuudet hyödyntää mainosmateriaalia siten, että samalla saadaan mukaan oma, taktinen näkökulma. Aktiivisesti ja näyttävästi Digital Signage -järjestelmää hyödyntävä erikoisliike erottuu kilpailijoistaan.
Digitaalisen liikepaikkaviestinnän avulla saadaan eri osa-alueiden näkyvyys rytmitettyä asiakasvirtaan nähden sopivimmalla tavalla. Helppokäyttöisellä sisällönhallintaohjelmistolla päivitetään niin tiheästi vaihtuvien tuotteiden hintoja kuin muitakin mainoksia ja palvelulupauksia.
”Meille oli erityisen tärkeää, että ohjelmistolla pystyy nopeasti ja ilman erikoistaitoja tuottamaan mainosnäytöille ketjuilmeen mukaista sisältöä. Arvostimme myös suuresti sitä, että esityssisällön hallinta, joka on meidän ja myymälöiden vastuulla, on kokonaan irrotettu tietoteknisestä osiosta, jonka puitteissa ZetaDisplay vastaa järjestelmän toiminnasta”, kertoo Sami Horto, Myynti- ja markkinointipäällikkö Continental Rengas
Alkon vastuullista viestintää digitaalisesti
Upea esimerkki Alkon vastuullisesta myymäläviestinnästä, joka perustuu ZetaDisplayn toimittamaan Digital Signage -palveluun.
Huonekaluliikkeen palvelulupaukset ja tarjonta digitaalisesti
Digital Signage mahdollistaa myyntinäyttelyiden ja tuote-esittelyiden toteuttamisen näyttävästi. Tuotevideot joko äänellä tai ilman, tehostaa tuotteet myyntiargumenttien ja käyttökohteiden esittelyä. Hyvin suunniteltu sisältö toimii myyjän apuvälineenä ja parhaimmillaan huolehtii myynnistä jopa ilman henkilökuntaa.