Jätä yhteydenottopyyntö myynnille

 

Lisämyyntiä digital signagen avulla.

Autoliikkeiden brändimainonta on helppo toteuttaa mainosnäyttöjen avulla

Autoliikkeissä digital signagea on mahdollista hyödyntää monipuolisesti eri tilanteissa. Muista medioista tuttu brändimainonta jatkuu mainosnäyttöjen avulla liikkeessä ja mainosnäytöille päivittyvät myös tiedot vaihtoautojärjestelmästä, jolloin esillä oleva valikoima on aina ajan tasalla. Autoliikkeessä asioidaan monella tavalla, jolloin mainosnäytöt ja viestit on mahdollista sijoittaa juuri sinne, missä viestin näkyminen on tärkeintä. Esimerkiksi huollon odotustiloissa nostetaan esiin lisämyyntituotteita, mutta tarjotaan samalla ajanvietettä vuoroaan odottavalle asiakkaalle säätietojen ja uutisten muodossa.

”Olemme jo useamman vuoden ajan hyödyntäneet digital signage –ratkaisuja myymälöissämme. Käynnistimme syksyllä 2013 selvitystyön vanhan järjestelmämme korvaajasta. Kattavan kilpailutuksen jälkeen päädyimme Seasamin palveluihin. Seasamissa miellytti ennen kaikkean yrityksen vakuuttava referenssikanta ja erinomaisen ammattimainen toiminta koko hankintaprosessin ajan. Nyt kun kohteet ovat jo asennettu, on helppo todeta, että teimme oikean valinnnan ja saimme juuri sellaisen ratkaisun mitä halusimme.” Mikko Koivunen, markkinointi- ja myyntijohtaja Veho.

 

LUE MYÖS:
Erikoisliikkeet
Liikenneasemat

Lataa sähköisen myymälä- ja ravintolamainonnan opas

Ota yhteyttä
© 2017 ZetaDisplay Finland Oy | Privacy policy