Jätä yhteydenottopyyntö myynnille

 

Lataa opas tästä

Digital Signage mainosnäytöt

Digital Signage tarkoittaa digitaalisesti, yleensä etänä ohjattuja näyttöjä, joita voidaan käyttää julkisissa tiloissa välittämään erilaista tietoa ihmisille. Sen kokonaisuus koostuu mm. seuraavista komponenteista:

Mainosnäytöt

Digital Signage mainosnäytöt voivat olla pienistä tabletin kokoisista näytöistä valtaviin usean neliömetrin näyttöihin. Tällä hetkellä tuloaan tekevät mm. 3D-näytöt, jotka avaavat uusia mahdollisuuksia toteutuksille.

Sisällönhallintajärjestelmä

Jotta näytettävää sisältöä voidaan hallita, tarvitaan tätä varten sovellus, jonka avulla voidaan hallita, luoda ja muokata näytettäviä sisältöjä. Nykyaikaisissa Digital Signage-toteutuksissa sisällönhallinta voidaan toteuttaa verkon yli, jolloin kampanjoita voidaan hallita koordinoidusti esim. läpi myymäläverkoston. Nykyaikaiset sisällönhallintajärjestelmät mahdollistavat erilaisten Digital Signage-sisältöjen helpon ja nopean muokkaamisen

Interaktiiviset laitteet

Kehityksen myötä Digital Signage ei enää tarkoita yksisuuntaista viestintää massoille, vaan uudet laitteet mahdollistavat myös interaktiivisen viestinnän toteuttamisen, jossa näytettävä sisältö mukautuu dynaamisesti käyttäjän mukaan.

Sisällöt

Modernit Digital Signage-ratkaisut mahdollistavat monen tyyppiset sisällön esittämisen. Näytettävä sisältö voi olla tekstiä, kuvaa ja videoita tai näiden yhdistelmiä. Lisäksi teknologisen kehityksen myötä on mahdollista laajentaa mainosten esitysmuotoa esim. kolmiulotteisuuteen tai näyttää mainoksia ”leijuvana” höyryn avulla.

Hyödyt ja mahdollisuudet

Käytännössä Digital Signage-ratkaisuden hyödyntämisessä ainoastaan luovuus on rajana toteutuksille.

Tällä hetkellä Digital Signagea käytetään muun muassa seuraavissa kohteissa:

Ota yhteyttä
© 2017 ZetaDisplay Finland Oy | Privacy policy