Jätä yhteydenottopyyntö myynnille

 

Case Kotipizza

Digital Signagen mahdollisuudet laajasti käyttöön koko ketjussa

Järjestelmän uudistaminen tarjoaa erinomaiset mahdollisuudet kehittää liiketoimintaa

Kotipizza- ketjussa Digital Signage on keskeinen osa asiakaskokemusta. Näyttöjen avulla esitetään mm. menu-hinnasto sekä viestitään asiakkaille ajankohtaisista teemoista ravintolassa. Laajenevien tarpeiden myötä järjestelmä päätettiin uudistaa ja Kotipizza on valitsi Seasamin seuraavan sukupolven Digital Signage -järjestelmänsä toimittajaksi. Uusi järjestelmä asennetaan lähes 300 ravintolaan ja se sisältää yli 1 000 digitaalista näyttöä. 

Kokenut käyttäjä arvostaa helppokäyttöisyyttä ja tehokasta viestintää

Info- ja mainosnäyttöjen käyttö yrityksissä on murrosvaiheessa. Kotipizzan hankinta on hyvä esimerkki tilanteesta, jossa ns. ensimmäisen sukupolven ratkaisu korvataan uudella ja kehittyneemmällä ratkaisulla. Käyttökokemusten karttuessa etenkin näyttöjä ohjaavalle ohjelmistolle asetetaan uusia vaatimuksia. Yhä nopeampi toimintaympäristö vaatii ohjelmistolta etenkin helppokäyttöisyyttä ja kykyä kehittää näytöillä tehtävän viestinnän sisältöä entistä tuloksellisemmaksi.

Laaja asennus ei ole liiketoimintariski, kun asialla on kokenut toimittaja

Ketjujohdon tehtävänä on luoda ravintolayrittäjillemme mahdollisimman hyvät edellytykset kehittää ja kasvattaa omaa liiketoimintaa ja luoda ravintoloistamme elämyksellisiä kohtaamispaikkoja. Digitaalinen ajassa ja hetkessä mukana elävä hinnasto- ja kampanjaratkaisu on sitä parhaimmillaan. Olemme jo vuosia hyödyntäneet digitaalisuutta ravintoloissamme ja nyt halusimme seuraavan sukupolven järjestelmän toimittajaksi luotettavaksi todetun kumppanin, jolla on selkeät referenssit laajoista valtakunnallisista toteutuksista. Näin varmistamme, että myös käyttöönotto ja asennukset sujuvat jouhevasti ilman liiallisia katkoksia liiketoimintaan”, sanoo hankkeen kilpailutuksesta vastannut Kotipizzan operatiivinen johtaja Olli Väätäinen.

Ohjelmiston ohella huolella valmisteltu ja toteutettu käyttöönotto on toimivan digital signage -järjestelmän perusta. Seasamilla on pitkä historia merkittävistä asennus-projekteista Suomessa ja Kotipizzan laaja kokonaisuus on luontevaa jatkoa tällä osa-alueella. Lisäksi on ilo todeta, että pitkä panostuksemme kotimaiseen ohjelmisto-tuotantoon kantaa hedelmää ja sekä suomenkielisyyttä että helppokäyttöisyyttä arvostetaan myös kokeneiden digital signage -käyttäjien keskuudessa”, jatkaa Seasamin toimitusjohtaja Manu Mesimäki.

Analytiikka kasvattaa asiakasymmärrystä ja parantaa viestien huomaamista

Nyt solmittu sopimus mahdollistaa myös toiminnan kehittämisen analytiikan avulla. Ns. älykäs digital signage -ratkaisu tuottaa jatkuvasti tietoa, jonka avulla voidaan kehittää viestien huomaamista näytöillä ja saada tätä kautta yhä parempaa tuottoa tehdylle investoinnille. Analytiikan kautta saatava tieto auttaa myös mm. ketjun markkinoinnin ja asiakaskokemuksen kehittämisessä.

Laadukkaaseen ja vastuulliseen toimintaan kuuluu myös asiakaskokemusta tukeva viestintä. Monikanavaisessa toimintaympäristössä asiakkaamme odottavat ajantasaista ja relevanttia viestintää, jota voidaan kehittää analytiikan avulla. Seasamin järjestelmä tarjoaa myös tähän erinomaiset mahdollisuudet”, sanoo Kotipizza Group Oyj:n toimitusjohtaja Tommi Tervanen.

Ota yhteyttä
© 2017 ZetaDisplay Finland Oy | Privacy policy