Jätä yhteydenottopyyntö myynnille

 

Case K1 Katsastajat

Parempaa sisältöyhteistyötä uudelta kumppanilta

Katsastusasemalla käydään harvoin, joten asiakkaalle on kyettävä viestimään tehokkaasti silloin, kun asiointi tapahtuu – kaikille autonomistajille tuttu katsastuksen odotusaika on mahdollisuus, joka kannatta hyödyntää. Koska potentiaalisia viestejä on paljon, soveltuu digital signage mainiosti auto- ja koneliikkeiden asiakkaille suunnattuun viestintään. Näytöillä voidaan näyttää sekä informatiivisia viestejä että mainontaa, joka houkuttelee kanta-asiakkaaksi tai tarjoaa lisäpalveluita, kuten vakuutuksia.

K1 Katsastus oli käyttänyt mainos- ja infonäyttöjä kohteissaan jo jonkin aikaa, kun tavoitteeksi asetettiin suunnitelmallisuuden lisääminen ja sisältöjen kehittäminen. Samassa yhteydessä päätettiin uusia myös laitteet ohjelmistoineen ja K1 Katsastus valitsi Seasamin uuden järjestelmänsä toimittajaksi. Uudistuksen piirissä ovat kaikki ketjun 50 asemaa.

”Uuden hankinnan taustalla oli halu saada digital signage todelliseen hyötykäyttöön ketjussamme. Laitetoimituksen ohella halusimme näkemyksiä sisältöjen kehittämiseen sekä aktiivista vuorovaikutusta toimittajan kanssa myös asennusten jälkeen. Tavoitteena on rakentaa selkeä sisältösuunnitelma eri näkökulmien huomiointiin eri ajankohtina. Näin varmistamme, että digital signagen mahdollisuudet tulevat täysimääräisesti hyödynnettyä ketjussamme.” toteaa hankinnasta vastannut markkinointipäällikkö Ville Rutanen Applus Finlandista.

”Digital signage on mainio tapa kehittää asiakaskokemusta toimipisteissämme. Katsastustapahtuman aikana se tarjoaa hyvät mahdollisuudet informaation jakamiseen ja asiakassuhteen tiivistämiseen kertomalla asiakkaille lisää palveluistamme. Myymme katsastusasemillamme esimerkiksi vakuutuksia, joten etenkin mahdollisuudet lisämyynnin kasvattamiseen ovat merkittävät, jatkaa Applus Finlandin Myynti- ja markkinointijohtaja Esa Tuovola.

Mahdollisuudet digital signagen hyödyntämiseen ovat laajat, joten linjauksia tehtäessä on hyvä tietää, mikä toimii ja mikä ei. Seasam Digitalin 14 vuoden kokemus alalta antaa vankan pohjan tunnistaa potentiaalisimmat kehityskohteet sekä toisaalta myös ne seikat, joiden suhteen tyypillisesti kohdataan haasteita digital signage- hankintojen yhteydessä.

”Digital signage ei ole vain laitteita ja ohjelmistoja. Se on kokonaisuus, jossa selkeä sisältösuunnitelma ankkuroi eri osa-alueiden tarpeet yhteen. Nykyisin myös mittaamiseen on tarjolla hyvä työkaluja, joten tarjoamme varsin laajan valikoiman palveluita, joiden avulla asiakas saa täyden hyödyn investoinnilleen”, toteaa Seasam Oy:n toimitusjohtaja Manu Mesimäki.

Ota yhteyttä
© 2017 ZetaDisplay Finland Oy | Privacy policy