Jätä yhteydenottopyyntö myynnille

 

Case Hesburger

Hesburger on Suomen suurin ravintolaketju, jolla on ravintoloita yhdeksässä eri maassa. Ravintoloita on Suomessa 271 ja ulkomailla 186.

Hesburger on myös merkittävä digitaalisen toimipaikkaviestinnän eli digital signagen käyttäjä. Suomessa viestii täysin digitaalisesti jo 151 ravintolaa ja ulkomaillakin jo 27 ravintolaa.

Asennuksia tehdään jatkuvasti lisää niin Suomessa kuin ulkomaisissa Hesburgereissa.

Kotimaan ravintoloiden digitaalisten menu-, sali-, ikkuna- ja kassanäyttöjen sekä Drive-in -kaistan ulkonäyttöjen asennukset aloitettiin Etelä-Suomen kaupungeista.

Suurimmat hyödyt tulee keskitetystä näyttöjen ohjauksesta ja manuaalisen työn vähenemisestä ravintoloissa. 

Jari Vuoti, Hesburgerin varatoimitusjohtaja

Ulkomailla näytöt löytyvät 27 ravintolasta (186 ravintolaa ulkomailla) ja roll out etenee myös siellä.

Ajantasaiset ja hyvännäköiset aineistot ajastetaan keskitetysti ketjun markkinoinnin toimesta.
Merkittävä hyöty saavutetaan keskitetyn hallinnan lisäksi siinä, että manuaalisen työn osuus ravintoloissa on viestinnän osalta saatu digitalisaation avulla hyvin vähäiseksi.

Toimimme täysin ketjuohjatusti, eikä ravintoloiden tarvitse itse operoida ZetaDisplayn hallintaohjelmistoa.

Näyttöjen roolit Hesburgerin ravintoloissa:

–          hinnasto /menutaulut: valikoiman esille tuominen

–          kassanäytöt: jälkiruoat, kastikkeet yms.

–          kampanjanäytöt ravintolasta ulospäin

–          kampanjanäytöt sisällä

–          bonustarjous-/lastenaterianäyttö myyntialueen läheisyydessä

–          jälkiruokanäytöt asiakastiloissa.

 

Digitaalisuus mahdollistaa aineistojen ajastamisen etukäteen. Näin esimerkiksi seuraavalla viikolla alkavat kampanjat ja tarjoukset voidaan ajastaa jo etukäteen ja ZetaDisplayn digital signage -järjestelmä nostaa ne esitykseen automaattisesti.

Hesburgerille digitaaliset näytöt ovat merkittävässä roolissa. Esimerkiksi menunäyttöjen lyhyetkin toimintaongelmat aiheuttaisivat suuria haasteita ravintolan toiminnalle.

Näin laajan digital signage -järjestelmän operointiin ei Suomessa ole ZetaDisplayn lisäksi muita varteenotettavia toimijoita.

Erityisesti asennukset ja operointi Suomen ulkopuolella, esimerkiksi Baltiassa, Ukrainassa ja Bulgariassa korostavat aidosti kansainvälisen kumppanin tarvetta.

ZetaDisplay
ZetaDisplay Finland Oy ja kesällä 2017 ostettu Seasam Oy kuuluvat euroopan suurimpaan digital signage -konserniin, ZetaDisplay Groupiin.

Yhtiö on johtava toimija Suomen lisäksi, Ruotsissa, Norjassa ja Hollannissa, operoiden yhteensä yli 13 maassa.

Hesburger
Burger-In Oy on suomalainen perheyritys ja Hesburger sen rekisteröity liikemerkki. Hesburger-ravintoloita löytyy jo yhdeksästä maasta: Suomesta, Virosta, Latviasta, Liettuasta, Venäjältä, Saksasta, Ukrainasta, Bulgariasta ja Valko-Venäjältä.

Hesburgerilla on Suomessa ravintoloita 271 ja ulkomailla 186.
Ketjun palveluksessa työskentelee yli 6 700 henkilöä.
Vuoden 2016 verollinen myynti Suomessa oli 211 M€ ja ulkomailla 73,5 M€.

Hesburger – digitalisoitua ravintolaviestintää

Ota yhteyttä
© 2017 ZetaDisplay Finland Oy | Privacy policy