Jätä yhteydenottopyyntö myynnille

 

Case Helmi Säästöpankki

Digital signage paikallistaa markkinointia

Päijät-Hämeen alueella toimiva Helmi Säästöpankki on hyvä esimerkki siitä, kuinka digital signagen avulla voidaan huomioida paikallisuus viestinnässä entistä paremmin. Aikaisemmin viesti näyteikkunassa vaihtui vain, kun keskitetysti saatiin uutta julistemateriaalia – nyt sisältö on näyttöjen avulla helppo päivittää milloin vain, jolloin viestiin saadaan myös paikallinen sävy mukaan. Esimerkiksi paikalliset markkinointikampanjat on helppo ja nopea toteuttaa, kun tarve tai sopiva tilanne kampanjointiin syntyy.

Digital signage- ratkaisun hankinnan käynnisti Lahden konttorissamme aloitettu remontti, jonka totesimme sopivaksi ajankohdaksi vaihtaa vanha, julisteisiin painottunut näkyvyys näyttöihin. Olimme kuitenkin jo jonkin aikaa kartoittaneet muiden säästöpankkien kokemuksia digital signagesta ja sen toimittajista, joten tiesimme, että etenkin järjestelmän helppokäyttöisyys ja toimittajan kyky toimittaa haluttu ratkaisu sovitussa aikataulussa ovat tärkeitä asioita hankintaa tehtäessä”, kertoo kehityspäällikkö Elisabeth Kallio.

Kun hankintapäätös oli tehty otettiin yhteyttä Seasamiin, joka oli tunnistettu Lahden alueella toimivaksi potentiaaliseksi toimittajaksi. Tarjous saatiin nopeasti ja myös toimitus, asennus ja koulutus toteutettiin tavoiteaikataulussa. Lopullinen ratkaisu sisälsi neljä näyteikkunaan asennettua näyttöä ja yhden konttorin sisätiloihin asennetun näytön.

Olemme olleet erittäin tyytyväisiä siihen, kuinka nopeasti ja suunnitellusti hankinta saatiin toteutettua. Myös käyttöönoton jälkeisenä aikana Seasamin tuki on ollut nopeaa ja asiantuntevaa. Mainoseditori- ohjelmisto on helppokäyttöinen ja olemme pystyneet viemään paikallisen markkinoinnin kokonaan eri tasolle kuin aiemmin. Tältä pohjalta on hyvät edellytykset sille, että näytöt otetaan käyttöön myös muissa konttoreissamme”, toteaa Elisabeth Kallio.

Ota yhteyttä
© 2017 ZetaDisplay Finland Oy | Privacy policy